Wednesday, November 18, 2009

entry untuk adek~~

hari nie saya ada adek exam spm...dia yang nak exam, rasenye saya yang berdebar dari semalam....sian dia~~mesti penat belajar...hehhe...umm even die niah dah beso panjang(beso dari saya) i still think dat he is my cuty little bro yg always depends kat everyone kalu nak wat pape~~(manja la senang kate)...saya nieh yang manja pun tak semanja die nie----->cuman die nie jaat skit(eh bukan2 jaat manyak meh!!)..i wish die dapat menjawap soklan exam dengan tenang dan berjaya nye espacially paper BM(bahasa malaysia) yg tengok gaye cam die x bape suke ngan subject nieh~~ur sis kat sini always pray 4 ur success....cewah~tak lupe jugak pada junior2 smssi wish u guys all d best(remember, hard work pays!!!)<--------motto smssi~~~

gambo hiasan~~


p/s:sy suke makan sugus

5 comments:

  1. heehe..kina,ade kaitan ke dgn ko suke makan sugus..heehe..aku pon doakan adik ko dapat jawab dgn tenang n dapat keputusan gempakkk..aminnn..(^_^)

    ReplyDelete
  2. adik kite sebaye,,,dan situasi kite same,,

    npe eh kte yg lebih risau??

    hahaha

    :)

    ReplyDelete
  3. aku~~~ade la kaitan..i can eat sugus without non pit stop whole day~~~muahha

    ezza~~~fobia mungkin???hahah

    ReplyDelete
  4. hmm..ternyata awk mmg suka makan sugus ye...heheheh

    ReplyDelete
  5. hahha...warning do not put sugus in front of me ever time2 usrah,, r i will stop doin noting except chew d sugus till evryone x dapt makan..hahah

    ReplyDelete